Doner panten og støtt Vinne IL

Postet av Vinne IL den 1. Okt 2025


På Rema 1000 Bobyn kan du nå donere panten direkte til Vinne IL. Trykk på knappen «doner» og velg Vinne IL. Da bidrar du til et godt idretts- og aktivitetstilbud for både barn, ungdom og voksne!


Tips gjerne alle Vinnesbygg! 





Allidrett kick-off

Postet av Vinne IL den 1. Okt 2025


Takk til alle som kom på kick off for allidrettsåret i dag!
Det var full aktivitet fra start til slutt! Vi håper å se igjen alle barna på ski, gymsalleik og fotball gjennom året 
En stor takk til sponsorene våre som gjør dette mulig  Dagen ble avsluttet med showkamp, og i år stakk sponsorlaget av med seieren - gratulerer så mye!



Gymsalaktiviteter

Postet av Vinne IL den 1. Okt 2025


Etter høstferien starter allidretten opp gymsalaktiviteten for 1.-6. klasse!


Meld deg på via Spond-gruppene 


Vi ser frem til å se mange glade barn som deltar på treningene! 
Spondkoder:
1.- 2.kl: LJOBE
3.- 6.kl: PZBQV
Velkommen!
I tillegg er det fra 3.kl fotballtreninger gjennom vinteren, og barmarkstreninger på ski.



Innkalling til årsmøte i Vinne IL

Postet av Vinne IL den 18. Feb 2025

Årsmøtet avholdes onsdag 19. mars 2025 kl. 19:00 på klubbhuset.

Saker som ønskes behandlet under innkomne saker må sendes til styret innen 4. mars 2025. Fullstendige sakspapirer legges ut på nettsidene senest en uke før årsmøtet.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Vinne IL i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Vinne IL. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Lov Vinne IL.

Sakliste

  • Sak 1: Godkjenne de stemmeberettigede
  • Sak 2: Velge dirigent
  • Sak 3: Velge protokollfører
  • Sak 4: Velge to medlemmer til å underskrive protokollen
  • Sak 5: Godkjenne innkallingen
  • Sak 6: Godkjenne saklisten
  • Sak 7: Godkjenne forretningsorden
  • Sak 8: Behandle idrettslagets årsmelding, herunder gruppeårsmeldinger
  • Sak 9: Behandle idrettslagets regnskap i revidert stand
  • Sak 10: Behandle innkomne forslag og saker
  • Sak 11: Fastsette medlemskontingent og gi fullmakt til å fastsette treningsavgifter
  • Sak 12: Vedta idrettslagets budsjett
  • Sak 13: Behandle idrettslagets organisasjonsplan
  • Sak 14: Valg
    • Styre med leder, nestleder, 6 styremedlemmer og 1 varamedlem
    • Kontrollutvalg med leder, 1 medlem og 1 varamedlem
    • Representanter til ting og møter i de organisasjonsledd idrettslaget har representasjonsrett eller gi styret fullmakt til å oppnevne representantene
    • Valgkomité med leder, 2 medlemmer og 1 varamedlem
    • Øvrige valg i henhold til idrettslagets organisasjonsplan
  • Sak 15: Beslutte om det skal engasjeres revisor til å revidere idrettslagets regnskap.


Saker kan innen 4. mars sendes til Vinne IL v/leder Ranja Vassli på ranja.vassli@gmail.com


Sakspapirer (publisert 12. mars 2025 - klikk på hver enkelt lenke for å åpne dokumentet):

Lurer du på om du har stemmerett jamfør vedtektene kan kasserer.vinneil@gmail.com kontaktes.

Styret i Vinne IL.




Innkalling til årsmøte i Vinne Idrettslag

Postet av Vinne IL den 19. Feb 2024

Årsmøtet avholdes torsdag 21. mars 2024 kl. 20:00 på klubbhuset.

Saker som ønskes behandlet under innkomne saker må sendes til styret innen 4. mars 2024. Fullstendige sakspapirer legges ut på nettsidene senest en uke før årsmøtet.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Vinne IL i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Vinne IL. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Lov Vinne IL.

Sakliste

  • Sak 1: Godkjenne de stemmeberettigede
  • Sak 2: Velge dirigent
  • Sak 3: Velge protokollfører
  • Sak 4: Velge to medlemmer til å underskrive protokollen
  • Sak 5: Godkjenne innkallingen
  • Sak 6: Godkjenne saklisten
  • Sak 7: Godkjenne forretningsorden
  • Sak 8: Behandle idrettslagets årsmelding, herunder gruppeårsmeldinger
  • Sak 9: Behandle idrettslagets regnskap i revidert stand
  • Sak 10: Behandle innkomne forslag og saker
  • Sak 11: Fastsette medlemskontingent og gi fullmakt til å fastsette treningsavgifter
  • Sak 12: Vedta idrettslagets budsjett
  • Sak 13: Behandle idrettslagets organisasjonsplan
  • Sak 14: Valg
    • Styre med leder, nestleder, 6 styremedlemmer og 1 varamedlem
    • Kontrollutvalg med leder, 1 medlem og 1 varamedlem
    • Representanter til ting og møter i de organisasjonsledd idrettslaget har representasjonsrett eller gi styret fullmakt til å oppnevne representantene
    • Valgkomité med leder, 2 medlemmer og 1 varamedlem
    • Øvrige valg i henhold til idrettslagets organisasjonsplan
  • Sak 15: Beslutte om det skal engasjeres revisor til å revidere idrettslagets regnskap.


Saker kan innen 4. mars sendes til Vinne IL v/leder Ranja Vassli på ranja.vassli@gmail.com

Sakspapirer (publisert 12. mars 2024 - klikk på hver enkelt lenke for å åpne dokumentet):

Lurer du på om du har stemmerett jamfør vedtektene kan kasserer.vinneil@gmail.com kontaktes.

Styret i Vinne IL.